Połącz się z nami

10 wskazówek dotyczących rozciągania

rozciąganie

Aktywność fizyczna

10 wskazówek dotyczących rozciągania

Nasze dzisiejsze życie jest bardziej pracowite niż kiedykolwiek wcześniej. Dzięki komunikacji za pomocą jednego kliknięcia lub rozmowy telefonicznej jesteśmy uzależnieni od tego, czy jesteśmy “podłączeni” do sieci dwudziestu czterech, czy siedmiu, czy to w parze z presją nowoczesnego życia w mieście, czy też z harmonogramem, który sprawia, że jesteśmy zajęci przez cały dzień i czasami całą noc. Więc to zrozumiałe, jeśli nie masz czasu, aby przyjść do siłowni i na bieżnię każdego dnia. Jednak samo to, że nie masz na to czasu, nie oznacza, że nie masz czasu na prawidłowe rozciąganie każdego dnia. Korzyści płynące z rozciągania są liczne, a czas potrzebny do jego skutecznego wykonania jest minimalny. Prawdopodobnie najlepszą częścią tego wszystkiego jest to, że można to zrobić, jak tylko rano wyjdziesz z łóżka, bezpośrednio na podłodze, bez wymyślnego sprzętu lub instrukcji potrzebnych do tego.

Korzyści z rozciągania obejmują większe poczucie dobrego samopoczucia z wydalania wolnych rodników i toksyn, które budują się w systemie w czasie i zaczynają pożyczać ciało do stanu niepokoju, ewentualnie kończąc się chorobą. Więc poprzez regularne rozciąganie będziesz w stanie utrzymać swoje ciało w stanie funkcjonowania na wysokim poziomie efektywności, co da ci więcej energii w ciągu dnia.

Przekonany? Założymy się, że chciałbyś mieć trochę więcej energii? Mamy dziesięć wskazówek w tym artykule, aby pomóc Ci w planowaniu i wdrażaniu rutyny rozciągania, więc zacznijmy od tych rzeczy.

Zobacz również:  Najlepsze ćwiczenia na wielofunkcyjnym urządzeniu do ćwiczeń

Zaplanuj swój odcinek z góry, nie tylko na skrzydłach. Chcesz zbudować swoją rutynę, tak abyś codziennie podążał za tym samym zestawem ruchów i przyzwyczaił swoje ciało do rytmu rutyny. To jest w porządku, aby małe poprawki szły razem, wymiana ćwiczeń i pozycji do tych, które lepiej pasują do typu ciała.

Wyszukaj stronę online i patrz przez repertuar technik rozciągania. Wybierz 5 do 6  odcinków, które obejmują dolną, górną i rdzeniową część ciała, dwa odcinki dla każdego i znajdź jeden odcinek tylny i jeden odcinek przedni, aby przeciwdziałać zakresowi ruchów ciała. Więc dwie dla nóg i jedna dla mięśnia czworogłowego, druga dla pleców i rdzenia lub brzucha/okolic bioder i jeszcze jedna dla szyi.

Rozpocznij od dołu do góry, zacznij od nóg, następnie rdzenia i pleców, a następnie szyi.

Pamiętaj, aby oddychać. Oddychanie ma kluczowe znaczenie, upewnij się, że wykonujesz długie, powolne, głębokie oddechy i oddychasz w jamie brzusznej, trzymając jednocześnie zamknięte usta. Upewnij się, że wydech trwa dwa razy dłużej niż wdychasz.

Kiedy możesz, trzymaj oczy zamknięte i skup się na uczuciu w mięśniach i układzie krążenia. Pomaga to zbudować połączenie umysł-mięśnie, tak, to naprawdę istnieje i poprzez wyjęcie wizualnej części ćwiczenia daje ciału lepszy wgląd w siebie i większe poczucie więzi między ciałem a umysłem.

Zobacz również:  Pływanie jako środek zaradczy

Przez cały czas trzymaj podbródek w górze. Nie do punktu, w którym dźwigasz szyję do tyłu, ale lekko uniesiona. Pozwala to na lepsze oczyszczenie dróg oddechowych i lepsze oddychanie, a także pozwala na lepszą postawę i opanowanie technik.

Pamiętaj tylko, że jest to technika, więc stale bądź świadomy używanej postawy i dostosuj ją tak, aby utrzymać pozycję.

Kiedy forma zaczyna się załamywać, tzn. zaczynasz tracić postawę, wtedy wiesz, że nadszedł czas, aby przejść na następny odcinek. Przytrzymaj każdą pozycję przez maksymalnie dwie do trzech minut przed przejściem do następnego odcinka. Dwie minuty mogą nie brzmieć dużo, ale zaufaj nam, na początku będzie to wyglądało jak wieczność.

Upewnij się, że zanurzysz się głęboko w każdym odcinku, nie oszukuj, nie rób tego w połowie, a raczej po prostu nie rób tego w ogóle, ponieważ wydychasz, zanurzysz się dalej w odcinku z każdym oddechem.

Pozostań zaangażowany w swój plan i rób to każdego dnia, tylko poprzez powtarzanie poprawi się i zaczniesz widzieć rezultaty w swoim życiu. Pod koniec dnia, to wszystko sprowadza się dla Ciebie i jeśli jesteś gotowy, aby zobowiązać się na dłużej. To wyniki w końcu się pokażą.

Continue Reading
Możesz również lubić

Więcej w kategorii Aktywność fizyczna

O nas kilka słów więcej

Portal wBlaszaku – wszystko o zdrowiu i zdrowym trybie życia. Recenzje wyciskarek do soków, warzyw i cytrusów.

Kalendarz

Luty 2020
PWŚCPSN
« Wrz  
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

Popularne

Do góry