Połącz się z nami

5 Ćwiczeń mających na celu utrzymanie zdrowych oczu

zdrowe oczy

Zdrowie

5 Ćwiczeń mających na celu utrzymanie zdrowych oczu

Wzrok jest jednym z pięciu zmysłów i powinien być uważany za narzędzie w życiu człowieka. Ważne jest, aby obszar oczu był zadbany, tak aby codzienne zadania mogły być łatwo wykonywane. Jeśli wzrok słabnie, należy przeprowadzić badanie przez lekarza okulistę, aby móc rozwiązać problem. Jeśli pozwolisz, aby wzrok nadal się pogarszał, możesz skończyć z poważnymi problemami dotyczącymi oczu. Dlatego właściwe okulary są niezbędne podczas dbałości o oczy.

Ćwiczenia na oczy to świetny sposób na to, aby poszczególne osoby mogły zadbać o okolice oczu i pomóc uniknąć dodatkowych problemów związanych z okiem. Oczy są mięśniem i muszą być tak skonstruowane, aby zachować zdrowie i optymalną wydajność. Jednak większość ludzi nie ma pojęcia, jak faktycznie ćwiczyć okolice oczu. Istnieje kilka ruchów, które można wykonać w domu, aby mięśnie oka poruszały się i promować dobre zdrowie oczu. Poniżej znajduje się kilka opcji, które pomogą Ci spróbować poprawić wzrok i ogólny stan zdrowia oczu.

Kołysanie oczu

Kołysanie oczu może być doskonałą formą sarkazmu, ale może również działać dobrze, aby ćwiczyć mięśnie oka. Skoncentruj się na toczeniu oczu przez co najmniej minutę. Musisz obracać oczy zgodnie z ruchem wskazówek zegara przez minutę, a następnie robić to samo w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Spróbuj wykonać ćwiczenie bez zatrzymywania się. Ćwiczenie to może pomóc utrzymać siłę mięśni oka i rozwinąć sprawność w tym obszarze.

Zobacz również:  Dobre powody, aby regularnie biegać

Pomoc  kciuka

Innym ćwiczeniem, które możesz wykonać, jest kciuk. Weź ręce i wyciągnij je do przodu, kciukami skierowanymi ku górze, jak przy podawaniu kciuków do góry. Zacznij poruszać ramionami bliżej oczu, koncentrując się na kciukach. Pozwoli ci to ćwiczyć swoją zdolność koncentracji. Ćwiczenie to można wykonać kilka razy dziennie, aby maksymalnie zwiększyć koncentrację.

Oddechy

Komfortowym ćwiczeniem do rozważenia jest odpoczynek na oddechu. Usiądź i spróbuj się zrelaksować. Wziąć ręce i pocierać je razem aż do uzyskania ciepła. Następnie zamknij oczy i umieść ręce nad oczami w ruchu wahadłowym, bez dotykania okolic oczu. Wyobraź sobie miejsce lub chwilę relaksu i weź głębokie oddechy. Pozwoli to na relaks i odpoczynek w okolicach oczu od ciągłego ruchu.

Masaż

Masaż może działać cuda dla każdej części ciała, w tym oczu. Możesz wybrać masaż całej twarzy lub masaż powiek do pracy mięśni oka. Końcówkami palców masuj czoło i okolice oczu. Okrągłymi ruchami i delikatnym dotykiem masuj te miejsca, aby dać ulgę mięśniom oka.

Zobacz również:  Jak joga może być ostatecznym lekarstwem na niepokój

Ćwiczenia

Aby ćwiczyć rytmiczne ruchy, rozważ ćwiczenia oczu. W przypadku ruchów wahadłowych, trzeba będzie stanąć przed czymś, co przypomina bar, np. płotem z pionowymi liniami. Następnie skupisz się na przedmiocie po drugiej stronie słupków i tylko na tym przedmiocie. Z okrągłymi wahadłami będziesz skupiać się na czymś blisko ziemi. Będziesz musiał poruszać się ruchem kołysania, a następnie kontynuować koncentrację na obiekcie. Pozwoli ci to ćwiczyć skupianie się w ruchu.

Wszystkie te ćwiczenia mogą pomóc w promowaniu dobrego stanu zdrowia oczu. Odwiedź stronę internetową z ćwiczeniami, gdzie można znaleźć kilka opcji z filmami wideo, które mogą nauczyć Cię, jak poruszać oczy i wydajność. Praktykując te ćwiczenia kilka razy w tygodniu, można zapewnić, że oczy pozostaną zdrowe przez lata.

Continue Reading
Możesz również lubić

Więcej w kategorii Zdrowie

O nas kilka słów więcej

Portal wBlaszaku – wszystko o zdrowiu i zdrowym trybie życia. Recenzje wyciskarek do soków, warzyw i cytrusów.

Kalendarz

Styczeń 2020
PWŚCPSN
« Wrz  
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031 

Popularne

Do góry